بازی پلی استیشن Spider man 2 برای PS5

دسته: , , ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
1فروش موفق
آماده ارسال
خرید محصول بازی پلی استیشن Spider man 2 برای PS5
شناسه محصول: 100799

قیمت: تومان ۴,۱۰۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

بازی پلی استیشن Spider man 2 برای PS5

بازی Spider man 2 از دیگر محصولات اکشن و ماجراجویی شرکت اینسومنیاک گیمز است که توسط شرکت  سونی اینتراکتیو اینترتینمنت منتشر شده است. این بازی بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی از کمیک‌ های مارول ساخته شده است و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در ادامه شما را با مشخصات این بازی بیشتر آشنا می کنیم.

مشخصات بازی

بازی Spider man 2 را می توان ادامه بازی های مرد عنکبوتی مارول (۲۰۱۸) و مرد عنکبوتی مایلز مورالس (۲۰۲۰) دانست. در این بازی پیتر پارکر و مایلز مورالس تلاش می ‌کنند گام‌ های بعدی زندگی شخصی خود را، پیش ببرند.

داستان این بازی، ادامه داستان بازی های قبلی است و اتفاقات آن پس از پایان بازی اول رخ می‌ دهد. شخصیت اصلی ما هم چنان پیتر پارکر است که در این بازی هویت مرد عنکبوتی آن فاش شده است.

هسته‌ اصلی گیم ‌پلی هم چنان بر پایه‌حرکت آزادانه و پرواز با تار عنکبوتی در سراسر شهر نیویورک چیده شده است و در طی آن شاهد سیستم مبارزه‌ رو در رو و حرکات آکروباتیک هستیم.

در این نسخه جدید، مساحت بازی بزرگتر شده و شهرهای جدیدی به محیط بازی اضافه شده است. حتی در سری جدید چندین شخصیت به شخصیت های جدید اضافه شد که البته می توان آن ها را تغییر داد و حتی می توان به صورت آنلاین به صورت دو نفره بازی کرد. سیستم مبارزات پیشرفته‌ تر شده و فعالیت های جانبی متنوعی خواهند داشت.

گرافیک بازی بسیار جذاب و خیره کننده است و مراحل بازی در زمان‌ های مختلف شبانه‌ روز طراحی شده است. از نظر فنی هم از قابلیت‌ هایی مثل ریتریسینگ، شتاب سخت ‌افزاری و رزولوشن 4K  استفاده شده است.

افکت‌ های صوتی جذاب و طراحی صدای محیطی، بازیکنان را در بازی غوطه ور خواهد کرد و لحظات عاطفی و تاثیرگذار را پررنگ ‌تر می کند.  تجربه‌ سوئینگ کردن و حرکت در آسمان‌ خراش‌ های نیویورک با گرافیک باورنکردنی و داستانی عمیقی درهنگام بازی با پلی استیشن، به قطع لحظات خاطره ‌انگیزی را برای شما به وجود می آورد.

مشخصات

مشخصات

گارانتی

هفت روز مهلت تست

وضعیت محصول

اکبند

رده سنی

+16

ناشر

Sony

سازنده

Insomniac Games

ژانر

اکشن، ماجراجویی

تاریخ عرضه

20 اکتبر 2023

حجم دیتا

86GB

سبک

ابرقهرمانی

تعداد بازیکن ها

تک نفره

پرداخت درون برنامه ای

ندارد

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۴,۱۰۰,۰۰۰