اسپرسو ساز همراه LePresso Momento Portable Coffee Machine

خرید محصول اسپرسو ساز همراه LePresso Momento Portable Coffee Machine
شناسه محصول: 100499

قیمت: تومان ۵,۰۰۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

معرفی اسپرسوساز همراه LePresso Momento Portable Coffee Machine

اسپرسو ساز همراه LePresso Momento یک دستگاه کارآمد و قابل حمل است که برای علاقه‌مندان به قهوه طراحی شده است. این نوشیدنی ساز به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان، یک فنجان اسپرسوی تازه و با کیفیت تهیه کنید. با طراحی جمع‌وجور و عملکرد آسان، LePresso Momento تجربه‌ای حرفه‌ای از دم کردن قهوه را برای شما فراهم می‌کند، بدون نیاز به برق یا باتری.

ویژگی‌های کلیدی LePresso Momento

طراحی قابل حمل و زیبا

  • جمع‌وجور و سبک: این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی در کیف و کوله پشتی یا حتی جیب بزرگ جا می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را در سفر و کمپینگ، پیاده‌روی‌ها، کمپینگ یا حتی در محل کار همراه داشته باشید.
  • ساختار مقاوم: LePresso Momento از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که دوام و مقاومت در برابر ضربه و سایش را تضمین می‌کند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که در سفر هستند یا از دستگاه به طور مداوم استفاده می‌کنند، بسیار مفید است.

عملکرد دستی و بدون نیاز به برق

  • عملکرد دستی: این اسپرسو ساز به برق یا باتری نیازی ندارد. با استفاده از پمپ دستی، شما می‌توانید به راحتی فشار مورد نیاز برای استخراج اسپرسوی با کیفیت را ایجاد کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا حتی در محیط‌های بدون دسترسی به برق، از قهوه خود لذت ببرید.
  • فشار قوی: LePresso Momento قادر است تا فشار تا 18 بار را تولید کند، که معادل فشار دستگاه‌های اسپرسو ساز حرفه‌ای است. این فشار بالا به استخراج کامل عطر و طعم دانه‌های قهوه کمک می‌کند و نتیجه‌ای غنی و معطر به دست می‌آورد.

استفاده آسان و چندمنظوره

  • سازگاری با پودر قهوه و کپسول‌ها: این دستگاه با هر دو نوع پودر قهوه و کپسول‌های قهوه سازگار است، که به شما انعطاف بیشتری در انتخاب نوع قهوه می‌دهد. این ویژگی همچنین به شما امکان می‌دهد تا از کپسول‌های قهوه مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • سرعت بالا: LePresso Momento به شما امکان می‌دهد تا در عرض چند دقیقه یک فنجان اسپرسوی داغ و خوش‌طعم تهیه کنید. این سرعت بالا به ویژه در صبح‌های شلوغ یا در شرایطی که زمان کمی دارید، بسیار مفید است.

نظافت و نگهداری ساده

  • نظافت آسان: قطعات این دستگاه به راحتی جدا می‌شوند و قابل شستشو هستند. این ویژگی باعث می‌شود که نگهداری و نظافت دستگاه سریع و بدون دردسر باشد، و به حفظ بهداشت و کیفیت اسپرسوی شما کمک می‌کند.
  • طراحی کم‌قطعه: طراحی ساده و تعداد کم قطعات متحرک، باعث می‌شود که نگهداری از دستگاه بسیار آسان باشد و نیاز به تعمیرات مکرر را کاهش دهد.

کاربردها و مزایا

تهیه اسپرسو در سفر و محیط‌های بیرونی

LePresso Momento به شما امکان می‌دهد تا در سفرهای جاده‌ای، کمپینگ، کوهنوردی، یا حتی در حین گردش در شهر، از اسپرسوی تازه و خوش‌طعم خود لذت ببرید. با این دستگاه، هیچ‌گاه نیاز به تحمل قهوه‌های بی‌کیفیت یا نوشیدنی‌های سرد نخواهید داشت.

مناسب برای علاقه‌مندان به قهوه

اگر شما یکی از علاقه‌مندان به قهوه هستید که به کیفیت و طعم اسپرسوی خود اهمیت می‌دهید، LePresso Momento گزینه‌ای عالی برای شماست. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا قهوه‌ای با کیفیت مشابه دستگاه‌های اسپرسو ساز بزرگ و گران‌قیمت تهیه کنید، اما در ابعادی کوچک و قابل حمل.

استفاده آسان و سریع

این اسپرسو ساز همراه با عملکرد دستی و بدون نیاز به برق، تجربه‌ای سریع و آسان از تهیه قهوه را فراهم می‌کند. فقط کافی است آب گرم و قهوه یا کپسول مورد نظر خود را آماده کنید و در چند مرحله ساده، اسپرسوی خود را تهیه کنید.

جمع‌بندی

اسپرسو ساز همراه LePresso Momento یک دستگاه بی‌نظیر برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای حرفه‌ای از دم کردن اسپرسو در هر زمان و مکان هستند. با طراحی قابل حمل، عملکرد قدرتمند و قابلیت استفاده آسان، این دستگاه برای سفر، کمپینگ و استفاده روزانه انتخابی ایده‌آل است. LePresso Momento به شما اجازه می‌دهد تا از طعم و عطر اسپرسوی مورد علاقه خود در هر شرایطی لذت ببرید.

مشخصات

مشخصات

مشخصات باتری

باتری لیتیومی قابل شارژ

وزن

890گرم

امکانات

جوش اوردن خودکار اب, سبک قابل حمل, طرز کار اسان, مخزن اب تمام فلز, مشخصات فنی اسپرسو ساز-نوع قهوه مصرفی: پودر و کپسول اسپرسو – مدت زمان شارژ مجدد: 2-3 ساعت – ظرفیت باتری : 2500 میلی آمپر – نوع درگاه شارژ : TYPE-C, نوع قهوه پودر شده کپسولی

ولتاژ ورودی

5V / 2A USBبرای شارژ

گارانتی

7 روز مهلت تست

اصالت کالا

اصلی

ابعاد

ارتفاع :25 سانتی متر، قطر : 8.3 سانتی متر

فشار بخار

15 بار

آسیاب قهوه

ندارد

حجم مخزن آب

80 میلی لیتر

اقلام همراه

کابل شارژ، پیمانه قهوه، کاپ قهوه ، کپسول و درپوش چند بار مصرف کارتن و دفترچه راهنمای محصول

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از کافه دیجی خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۵,۰۰۰,۰۰۰