گلکسی رینگ معرفی شد

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2024 رسماً از حلقه هوشمند خود به نام گلکسی رینگ رونمایی کرد. حلقه گلکسی Ring که اولین بار در رویداد آنپکد سامسونگ در ژانویه معرفی شده بود، یک گجت پوشیدنی با تمرکز بر ورزش و سلامت به حساب می‌آید که برای رقابت با رقبایی مانند اورا رینگ طراحی شده است.

شرکت سامسونگ سرانجام از آخرین و خاص‌ترین ابزار کاربردی و پوشیدنی خود که یک حلقه مدرن و زیبا است رونمایی کرد. این حلقه می‌تواند علاوه بر کاربرد فشن، در قامت یک گجت مربوط به ارزیابی سلامت هم عمل و حتی الگوی خواب، تنفس، ضربان قلب و رنج زیادی از پارامترهای مربوط به سالم بودن کاربر را پایش کند.

طراحی و مشخصات گلکسی رینگ سامسونگ

این حلقه از طراحی مینیمالیستی اما قابل توجهی برخوردار بوده و در رنگ‌های نقره‌ای پلاتینیوم، طلایی و مشکی سرامیکی عرضه خواهد شد. به گفته‌ی وب‌سایت TheVerge، حلقه در هنگام پوشیدن سبک بوده و در سایزهای ۵ تا ۱۳ (با برچسب‌های کوچک تا خیلی بزرگ در داخل) در دسترس خواهد بود. ظرفیت باتری حلقه هوشمند گلکسی سامسونگ هم بسته به اندازه‌ی حلقه، از ۱۴.۵ میلی‌آمپر ساعت تا ۲۱.۵ میلی‌آمپر ساعت متغیر است.

همچنین می‌توانید انتظار برنامه‌ها و حسگرهای سلامتی رایجی مانند ردیابی خواب، ضربان قلب، تعداد قدم‌ها و الگوهای تنفس را در سامسونگ گلکسی Ring داشته باشید. به علاوه شرکت سامسونگ می‌گوید کاربران همچنین بر اساس داده‌های خواب خود، توصیه‌های سلامتی شخصی دریافت خواهند کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، «نمره سلامت من» در گلکسی رینگ سامسونگ است که برای اندازه‌گیری هوشیاری و پیش نمایشی در مورد آمادگی کلی کاربر طراحی شده است.

قیمت حلقه هوشمند گلکسی سامسونگ و تاریخ فروش

حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ با اکوسیستم موجود Samsung Health، از جمله ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ، یکپارچه خواهد شد. در حالی که قیمت دقیق هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این محصول در اواخر سال جاری عرضه شود. البته در مقام مقایسه بد نیست اشاره کنیم که حلقه هوشمند اورا در بازه قیمت 300 تا 500 دلار قرار دارد و احتمالا قیمت گلکسی رینگ سامسونگ هم در همین محدوده باشد. در ابتدا، این حلقه به طور انحصاری با گوشی موبایل سامسونگ گلکسی سازگار خواهد بود. با این حال، سامسونگ قصد دارد سازگاری را در آینده به سایر دستگاه‌های اندرویدی و حتی به طور بالقوه دستگاه‌های اپل گسترش دهد.

  • زهره جوادی
  • اردیبهشت 20, 1398
  • 1093 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!